Pentru a achizitiona produse de pe magazinul HomeStory, iti punem la dispozitie urmatoarele modalitati de plata: plata cash sau card in magazinul fizic, plata in sistem ramburs (numerar la livrare), plata online cu cardul si ordin de plata.
Plata cash sau card in showroom
In pasul de finalizare a comenzii poti alege optiunea de “Ridicare personala din showroom”. In sectiunea de alegere a modalitatii de plata vei avea la dispozitie toate modalitatile de plata. Daca alegi plata in sistem ramburs (numerar la livrare) vei putea plati atat cash (numerar) cat si cu cardul in momentul in care vei ridica comanda.
Plata in sistem ramburs
Plata in sistem ramburs, numita si “Numerar la livrare” sau “Plata ramburs” in checkout, se efectueaza integral la livrarea comenzii. Plata va fi achitata in numerar (RON) in momentul livrarii coletului. Vei plati catre curier suma din factura, respectiv contravaloarea produselor si, daca este cazul, taxa de transport.
Plata online cu cardul
Procesarea platilor cu cardul de debit este asigurata si securizata de catre Shopify prin serviciul Shopify Payments. Cardurile acceptate sunt VISA si Mastercard. Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
In cazul in care cardul este asociat unui cont in alta moneda decat RON, tranzactiile se efectueaza in RON, la cursul de schimb al bancii emitente pentru cardul respectiv. Nici in acest caz nu se va percepe comision suplimentar pentru tranzactii.
Cum poti plati online cu cardul?
In pagina de finalizare comanda (Checkout), la sectiunea de plata, vei avea disponibila optiunea “Plata online cu cardul”. Poti introduce datele cardului direct din pagina de finalizare a comenzii, fara a fi redirectionat(a) pe o alta pagina. Asigura-te ca toate datele comenzii, respectiv datele cardului sunt corecte si apasa pe “PLATESTE ACUM”.
Tranzactia urmeaza sa fie confirmata si pe e-mail, pe adresa contului creat in platforma HomeStory sau pe adresa de e-mail introdusa in pagina de finalizare comanda (Checkout). In cazul in care plata nu a fost autorizata, vei putea sa incerci din nou imediat dupa afisarea mesajului de plata esuata.
Ordin de plata
In pagina de finalizare comanda (Checkout), la sectiunea de plata, vei avea disponibila optiunea “Ordin de Plata”. Alege optiunea, verifica toate celelalte campuri si plaseaza comanda.
Dupa plasarea comenzii, un reprezentat HomeStory te va contacta pentru a confirma comanda si pentru a discuta toate aspectele legate de plata. Doar dupa confirmarea platii se va putea procesa comanda mai departe. Pentru un proces mai rapid, te rugam sa ne contactezi si sa ne trimiti o copie a ordinului de plata.